Všeobecné obchodné podmienky

1. Úvodné ustanovenia


1.1
. Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej aj ako „VOP“) upravujú práva a povinnosti zmluvných strán vyplývajúce z kúpnej zmluvy, uzatvorenej medzi predávajúcim a kupujúcim, predmetom ktorej je predaj a kúpa tovaru prostredníctvom internetového obchodu www.omaluj.sk.

1.2. Predávajúcim a prevádzkovateľom internetového obchodu www.omaluj.sk je firma Snov, s.r.o., Karolinum 1092/28, 930 41 Kvetoslavov, IČO: 47459344 DIČ:2023911780, IČ DPH: SK2023911780, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu v Trnave vložka č. 33001 / T, oddiel Sro (ďalej ako “prevádzkovateľ” alebo „predávajúci“).

1.3. Kontaktné údaje predávajúceho:

Poštová adresa: Snov, s.r.o, Karolinum 1092/28, 93041 Kvetoslavov

Telefón: +421 910 417 888

E-mail: info@omaluj.sk

1.4. Všetky zmluvné vzťahy sú uzavreté v súlade s právnym poriadkom Slovenskej republiky. Ak je zmluvnou stranou spotrebiteľ, právne vzťahy medzi prevádzkovateľom a kupujúcim, výslovne neupravené týmito VOP, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v platnom znení (ďalej len ako „Občiansky zákonník“), zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení (ďalej len „zákon č. 102/2014 Z. z.“), zákona 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení zákona SNR č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v z.n.p. a ďalšími príslušnými platnými právnymi predpismi. 

1.5. Ak nie je zmluvnou stranou spotrebiteľ, a ide o nákup tovaru za účelom podnikania, riadia sa zmluvné vzťahy výslovne neupravené týmito VOP, ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v platnom znení. 

2. Definície pojmov

Na účely týchto VOP sa rozumie:

  • e-shopom je internetový obchod umiestnený na internetovej stránke www.omaluj.sk, umožňujúci nakupovanie tovaru,
  • registráciou sa rozumie vyplnenie elektronického formuláru, obsahujúceho polia pre vyplnenie údajov o kupujúcom vrátane osobných údajov. Údaje označené hviezdičkou sú povinné údaje, ktorých vyplnenie je nevyhnutné pre úspešnú registráciu.
  • Registrácia nie je nevyhnutnou podmienkou využívania e-shopu, avšak spájajú sa s ňou určité výhody poskytované e-shopom ako jednoduchší nákupný proces pri opätovnom nákupe, sledovanie stavu objednávky. 
  • kupujúcim je fyzická alebo právnická osoba, ktorá prejavila záujem nakupovať tovar cez e-shop a uzavrieť s prevádzkovateľom kúpnu zmluvu ohľadom tovaru ponúkaného cez e-shop, a ktorá za tým účelom riadne vyplnila a cez e-shop odoslala záväznú objednávku, a doručila ju prevádzkovateľovi; a to buď ako spotrebiteľ alebo podnikateľ. Za kupujúceho – právnickú osobu koná jej štatutárny orgán alebo oprávnený zástupca.
  • oprávnenou osobou je osoba, odlišná od kupujúceho, uvedená v záväznej objednávke ako osoba, ktorej má byť objednaný tovar odovzdaný. Uvedenie mena a priezviska oprávnenej osoby v objednávkovom formulári sa považuje za jej splnomocnenie na prevzatie objednaného tovaru.
  • objednávkovým formulárom je elektronický formulár obsahujúci najmä osobné údaje kupujúceho, príp. oprávnenej osoby, označenie objednaného tovaru, kúpnu cenu objednaného tovaru vrátane DPH, miesto dodania, spôsob doručenia (prepravy) tovaru a cenu za doručenie (prepravu) tovaru do miesta dodania.
  • aktuálnou ponukou tovaru je ponuka tovaru zverejnená na internetovej stránke www.omaluj.sk, ktorá obsahuje najmä označenie tovaru, a informáciu o aktuálnej cene. Zmeny aktuálnej ponuky tovaru (vrátane cenových zmien) sú účinné od momentu ich zverejnenia na internetovej stránke www.omaluj.sk
  • orgánom dozoru je Inšpektorát SOI so sídlom v Trnave pre Trnavský kraj, Pekárska 23, 917 01 Trnava 1, odbor výkonu dozoru, tel. č.: 033/ 5512 689 – 90, fax. č.: 033/ 5512 656, e-mail: tt@soi.sk

3. Objednanie tovaru a uzavretie kúpnej zmluvy

3.1. Všetky objednávky podané prostredníctvom e-shopu www.omaluj.sk sú záväzné.

3.2. Podaním objednávky sa rozumie jej vytvorenie, odsúhlasenie a záväzné potvrdenie kupujúcim, ktorým potvrdzuje a vyhlasuje, že:

  • sa oboznámil s VOP, ktoré sú neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy, a že s nimi súhlasí
  • sa oboznámil s reklamačným poriadkom, ktorý je neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy, a že s ním súhlasí
  • bol oboznámený s tým, že súčasťou objednávky je povinnosť zaplatiť kúpnu cenu,
  • bol poučený o možnosti odstúpiť od kúpnej zmluvy
  • udeľuje bezvýhradný súhlas so spracovaním a použitím svojich osobných údajov v súlade so zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o ochrane OU“) a týmito VOP, a v prípade, ak kupujúci uvádza aj osobné údaje oprávnenej osoby, že tak robí iba s jej predchádzajúcim písomným súhlasom, ktorý je spôsobilý prevádzkovateľovi kedykoľvek na požiadanie preukázať
  • všetky ním uvedené údaje sú pravdivé.

3.3. Podmienkou platnosti objednávky je vyplnenie všetkých formulárov a v nich vyplnenie všetkých údajov označených ako povinných.

3.4. Odoslaná objednávka tovaru je návrhom na uzavretie kúpnej zmluvy podaným zo strany kupujúceho.

3.5. Kupujúci je povinný uviesť správne registračné údaje, a to najmä úplnú dodaciu adresu, na ktorú má byť tovar odoslaný. Predávajúci nezodpovedá za prípadné škody, príp. zvýšené náklady pre kupujúceho, ku ktorým dôjde v dôsledku nesprávne uvedených registračných údajov a/alebo údajov adresy doručenia (vrátane chýb v písaní alebo neaktuálnych údajov).

3.6. Prijatie návrhu na uzavretie zmluvy (ďalej len „potvrdenie objednávky“) je včasné písomné vyhlásenie prevádzkovateľa adresované kupujúcemu, v ktorom prevádzkovateľ potvrdzuje, že objednávku kupujúceho prijíma. Včasné potvrdenie objednávky nadobúda účinnosť okamihom doručenia potvrdenia objednávky kupujúcemu na e-mailovú adresu uvedenú v objednávkovom formulári. Mlčanie alebo nečinnosť prevádzkovateľa neznamenajú potvrdenie objednávky. Prevádzkovateľ je oprávnený odmietnuť objednávku aj mlčky, resp. bez uvedenia dôvodu, pričom kupujúcemu týmto nevzniká nárok na uzavretie kúpnej zmluvy.

3.7. Kúpna zmluva je uzavretá okamihom keď potvrdenie objednávky nadobúda účinnosť, teda okamihom doručenia potvrdenia objednávky kupujúcemu na e-mailovú adresu uvedenú v objednávkovom formulári. Predmetom uzavretej kúpnej zmluvy je záväzok prevádzkovateľa dodať kupujúcemu objednaný tovar do ním určeného miesta dodania a záväzok kupujúceho tovar v mieste dodania v dohodnutom čase prevziať, riadne a včas zaplatiť zaň kúpnu cenu a prepravné (náklady na doručenie).

3.8. Akákoľvek zmena objednávky po uzavretí kúpnej zmluvy je návrhom na zmenu obsahu kúpnej zmluvy a je možná len po vzájomnej dohode kupujúceho a prevádzkovateľa. Návrh na zmenu obsahu kúpnej zmluvy nie je prevádzkovateľ povinný prijať.

3.9. Vlastnícke právo k tovaru prechádza na kupujúceho až úplným zaplatením kúpnej ceny za tovar a jeho prevzatím.

3.10. Nebezpečenstvo škody na tovare prechádza na kupujúceho v čase, keď prevezme tovar od predávajúceho, alebo keď tak neurobí včas, tak v čase, keď mu predávajúci umožní nakladať s tovarom a kupujúci tovar neprevezme.

3.11 Predávajúci si vyhradzuje stornovať objednávku v prípadoch:

  • tovar sa už nevyrába alebo nedodáva,
  • výrazným spôsobom sa zmenila cena dodávaného tovaru.

V prípade, že táto situácia nastane, predávajúci bude okamžite kontaktovať kupujúceho za účelom dohody o ďalšom postupe. V prípade, že Kupujúci zaplatil už časť alebo celú sumu kúpnej ceny, bude mu táto čiastka prevedená späť účet ktorý uvedenie kupujúci, a k uzavretiu Kúpnej zmluvy nedôjde.

4. Kúpna cena tovaru


4.1.
Ceny tovaru si môže zákazník overiť u jednotlivých položiek tovaru. Ceny za dopravu a ďalšie poplatky sú zobrazené pri vykonaní objednávky ako samostatná položka. Všetky ceny sú uvedené v mene euro s DPH.

4.2. Pred odoslaním objednávky bude vypočítaná celková cena za tovar, vrátane súvisiacich poplatkov s doručením tovaru a spôsobom úhrady tovaru, ktoré kúpna cena tovaru nezahŕňa a zákazník bude vyzvaný k ich odsúhlaseniu. 

4.3. Všetky akcie platia do vypredania zásob, pokiaľ pri konkrétnom výrobku nie je uvedené inak.

4.4. Ku každej dodávke tovaru vystaví predávajúci doklad o kúpe (faktúru), ktorá bude odoslaná elektronicky na e-mail kupujúceho, ktorý uviedol pri nákupe tovaru.

4.5. Konkrétny spôsob platby si zvolí zákazník podľa možností uvedených pri objednávke v sekcii „košík“, a to platba doručovateľovi pri prevzatí tovaru („dobierka“) alebo platba kartou („platobná karta“) platba bankovým prevodom alebo cez službu Paypal.

4.6. Záväzok kupujúceho zaplatiť kúpnu cenu je splnený momentom pripísania celej kúpnej ceny na účet spoločnosti Snov, s.r.o. prevádzkujúcej www.omaluj.sk, uvedený v potvrdení objednávky alebo odovzdaním kúpnej ceny kuriérovi alebo Packete.

4.7. Ak kupujúci pri objednávaní si vyberie spôsob platby bankovým prevodom a platbu nezrealizuje ani po písomnej výzve, objednávka bude po 5 dňoch od jej vytvorenia automaticky stornovaná.

5. Dodacia lehota, doprava a dodanie tovaru 


5.1.
Dodacia lehota začína plynúť odo dňa potvrdenia záväznej objednávky za podmienky, že zákazník poskytne predávajúcemu všetky podklady, ktoré sú nutné pre včasné vybavenie objednávky. Štandardne je tovar doručovaný do 5-10 pracovných dní. Dodacie lehoty sa však môžu líšiť v závislosti od dostupnosti tovaru.

5.2. V prípade, že objednaný tovar nebude na sklade alebo nebude možné odovzdať dopravcovi v dohodnutej lehote, má predávajúci aj kupujúci právo navrhnúť rozdelenie objednávky alebo od kúpnej zmluvy (záväznej objednávky) odstúpiť, alebo sa môžu zmluvné strany dohodnúť na poskytnutí dodatočnej lehoty na plnenie, pričom predávajúci sa zaväzuje o tejto skutočnosti bezodkladne informovať kupujúceho. 

V prípade, že v čase odstúpenia bude tovar už zo strany kupujúceho uhradený, peniaze budú vrátené kupujúcemu späť najneskôr do 14 dní od vzájomnej dohody alebo iným, spoločne dohodnutým spôsobom. V prípade platby kreditnou/debetnou kartou, sa môže doba vrátenia peňazí predĺžiť v závislosti od doby kedy bude zo strany kupujúceho poskytnuté potrebné údaje pre vrátenie platby.

5.3. Po skompletizovaní objednávky je tovar pripravený na odoslanie. Zásielka je odovzdaná dopravcovi v závislosti od druhu prepravy, ktorý si kupujúci pri objednávke zvolil a bude doručená podľa lehôt uvedených pri zvolenom dopravcovi (za čo zodpovedá dopravca) do miesta dodania.

5.4. Miestom dodania je adresa, ktorú kupujúci uviedol v objednávke ako „dodaciu adresu“.

5.5. Spôsob prepravy tovaru do miesta dodania si môže kupujúci vybrať v procese objednávania tovaru po označení tovaru a zadaní miesta dodania.

5.6. Spôsoby prepravy tovaru do miesta dodania:

  • Preprava kuriérskou spoločnosťou DPD do 24 hodín od prevzatia skompletizovanej objednávky prepravcom (doba dodania sa v hlavnej sezóne sa môže predĺžiť)
  • Preprava na DPD Pickup miesta do 24 hodín od prevzatia skompletizovanej objednávky prepravcom ( doba dodania sa v hlavnej sezóne sa môže predĺžiť)
    • Úložná doba na DPD Pick up odberných miestach je 5 kalendárnych dní
    • Úložná doba v Alza boxoch je 3 kalendárnych dní.
  • Packeta SR – balík na vybranú pobočku do 24-48h. Úložné doby počas sezóny môžu byť skrátené, o čom informuje Packeta.
    • Úložná doba na odberných miestach je 7 kalendárnych dní s možnosťou predĺženia na 7+7 (spolu 21 dní)
    • Úložná doba v Z-boxoch je 2 kalendárnych dní s možnosťou predĺženia o 1 deň.
  • Osobný odber – možný len na vopred uhradené objednávky v Detskom Kútiku Kinderko na Bazovej 29, 93041 Kvetoslavov v pracovné dni od 9:00-18:00.

Doba prepravy vychádza z prepravných podmienok konkrétneho prepravcu Snov, s.r.o. negarantuje minimálnu ani maximálnu dobu prepravy.

5.7. Informácia o cene prepravy (poštovné)  je vždy uvedená pri konkrétnom druhu prepravy tovaru. Ceny poštovného sú uvedené v euro s DPH a platia iba pre odoslanie obyčajných zásielok na Slovensko a pri poslaní celej objednávky v jednej zásielke. Pri rozdelení objednávky a jej poslaní vo viacerých zásielkach môže byť celkové poštovné vyššie, o čom bude kupujúci vopred informovaný.

5.8. Záväzok predávajúceho dodať tovar je splnený odovzdaním objednaného tovaru kupujúcemu alebo oprávnenej osobe v mieste dodania. 

5.9. V prípade ak kupujúci neprevezme, alebo odmietne prevziať vopred uhradenu objednávku, bez riadneho odstúpenia od zmluvy, a zásielka sa vráti predávajúcemu, na účet kupujúceho bude poukázaná len suma za neprebratý tovar, bez poštovného.

 Ak kupujúci nereaguje na výzvu a neposkytne do 14 dní číslo účtu, na ktorý má byť suma za neprevzatý tovar poukázaná predávajúcim, kupujúci tak neumožní predávajúcemu vrátiť platbu. 

V tom prípade kupujúcemu zanikne právo na vrátenie peňazí za uhradený tovar. Kupujúci má právo sa odvolať do 30 dní od zaniknutia práva na vrátenie peňazí.

5.10. V prípade, ak si kupujúci ako spôsob prepravy tovaru vyberie výdajné miesto Packeta.sk alebo DPD Pick Up miesta, a v čase expedovania objednávky nie je možné na kupujúcim vybrané výdajné miesto zásielku odoslať (najmä, nie však výlučne, z dôvodu zrušenia pobočky, neprijímania zásielok výdajným miestom), predávajúci je oprávnený vybrať najbližšiu pobočku, ktorá akceptuje zásielky a o tejto skutočnosti bude informovať kupujúceho formou e-mailu.

V prípadne ak z akéhokoľvek dôvodu Packeta.sk alebo DPD.sk presmeruje zásielku na iné ako zákazníkom vybrané výdajné miesto, bude Packeta.sk alebo DPD.sk kupujúceho o zmene informovať.

V oboch prípadoch doručenia na iné ako zákazníkom zvolené výdajné miesto, definované v bodoch 5.10 a) a 5.10 b), je Kupujúci povinný si, v takto zmenom výdajnom mieste  tovar prevziať.   


6. Zrušenie objednávky a odstúpenie od kúpnej zmluvy


6.1.
Ak objednávka  nebola ešte zaplatená a nebola ešte odoslaná, môže kupujúci objednávku stornovať prostredníctvom elektronickej pošty alebo telefonicky. V prípade, že bola objednávka už zaplatená a nebola ešte odoslaná, predávajúci vráti kupujúcemu do 14 pracovných dní peniaze na účet ktorý uvedie kupujúci elektronicky.

6.2. Kupujúci má v súlade so zákonom č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov právo odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru, a to aj bez uvedenia dôvodu.

Kupujúci môže svoje právo na odstúpenie od zmluvy uplatniť u predávajúceho predložením vyplneného formulára na odstúpenie od zmluvy (Stiahnuť odstúpenie od zmluvy). Vyplnený formulár v listinnej podobe je kupujúci povinný zaslať predávajúcemu spolu s tovarom na adresu predávajúceho: Snov, s.r.o., Karolinum 1092/28, 93041 Kvetoslavov.

6.3. Lehota na odstúpenie od zmluvy sa považuje za zachovanú, ak oznámenie od odstúpení od zmluvy bolo spolu s tovarom odoslané predávajúcemu najneskôr v posledný deň lehoty uvedenej v bode 6.1.

6.4. Avšak v zmysle zákona č. 102/2014 Z. z. právo na odstúpenie od zmluvy si kupujúci nemôže uplatniť za tovary a služby, ktoré sú vymedzené v §7 ods. 6 písm. a) až l) tohto zákona, predovšetkým predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa.

6.5. Kupujúci má povinnosť odstúpiť od zmluvy výlučne písomnou formou (list, e-mail).

6.6. Vrátené zásielky nebudú prijaté na dobierku. Náklady spojené s vrátením tovaru znáša kupujúci. Odporúčame poslať tovar ako poistenú zásielku a zvoliť vhodný obal, pretože predávajúci neručí za prípadnú stratu či poškodenie zásielky pri preprave. 

6.7. Vrátený tovar a odstúpenie od zmluvy neakceptujeme a tovar bude na náklady zákazníka vrátený späť, ak:

  • tovar má známky používania
  • tovar je mechanicky alebo inak poškodený/znehodnotený
  • tovar nie je v originálnom balení
  • tovar bol dodaný na špeciálnu objednávku.

6.8. Kupujúci zodpovedá za akékoľvek zníženie hodnoty tovaru, ktoré bolo spôsobené jeho používaním nad rámec potrebný pre zistenie funkčnosti a vlastností tovaru.

6.9. Predávajúci je povinný bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa vrátenia tovaru spolu aj s oznámením o odstúpení od zmluvy vrátiť kupujúcemu platby, ktoré od neho prijal na základe zrealizovanej objednávky..


7. Záručná doba a reklamačný poriadok


7.1.
Na tovar zakúpený u predávajúceho v internetovom obchode www.omaluj.sk sa vzťahuje zákonom stanovená záručná doba 24 mesiacov. Záručná doba začína plynúť odo dňa prevzatia tovaru kupujúcim. Záruka sa vzťahuje iba na výrobné vady. Záruka sa nevzťahuje na bežné opotrebenie nesprávnym zaobchádzaním alebo skladovaním zo strany kupujúceho.

7.2. Fyzické a právnické osoby – podnikatelia berú na vedomie, že podmienky záruky sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka, a na tieto vzťahy sa nevzťahujú právne predpisy o ochrane spotrebiteľa.

7.3. Ak je pri preberaní tovaru zistené poškodenie obalu tovaru, kupujúci skontroluje stav tovaru a v prípade poškodenia nechá vyhotoviť záznam o poškodení spôsobenom počas prepravy za prítomnosti dopravcu. Kupujúci má právo viditeľne poškodenú zásielku neprebrať. Zodpovednosť za poškodenie v priebehu prepravy nesie dopravca. Podpísaním prepravného listu kupujúci súhlasí s prevzatím zásielky a potvrdzuje, že dorazila bez viditeľného poškodenia. V prípade, ak kupujúci prevezme tovar aj napriek evidentnému poškodeniu obalu, predávajúci nemusí uznať prípadné neskoršie reklamácie tovaru z tohto dôvodu. Bezprostredne po prevzatí tovaru je kupujúci povinný tovar prezrieť a bez zbytočného odkladu informovať predávajúceho o prípadných zistených nedostatkoch. 

7.4. Záruka sa nevzťahuje na poškodenia vzniknuté:

  • mechanickým poškodením tovaru,
  • používaním tovaru v podmienkach ktoré neodpovedajú svojou teplotou, vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prostredia,
  • neodborným zaobchádzaním alebo zanedbaním starostlivosti a údržby o tovar,
  • nadmerným zaťažovaním alebo používaním v rozpore so všeobecnými zásadami,
  • prírodnými živlami alebo vyššou mocou.

7.5. Zodpovednosť za vady sa nevzťahuje ani na bežné opotrebenie tovaru (alebo jeho časti) spôsobené jeho používaním. Kratšiu životnosť výrobku teda nemožno považovať za vadu a nedá sa reklamovať.

7.6. Reklamácia je oprávnená ak:

  • tovar nebol doručený
  • doručený tovar je poškodený
  • doručený tovar je odlišný od toho, ktorý si kupujúci objednal
  • doručený tovar nie je kompletný (zákazník sa musí uistiť, že jeho objednávka nebola rozdelená do viacerých objednávok pre nedostupnosť tovaru na sklade).

Vo všetkých hore uvedených prípadoch je potrebné, aby ste predávajúceho kontaktovali do 48 hodín od prevzatia tovaru, inak reklamácia nemusí byť uznaná.

7.7. Reklamácia bude vybavovaná nasledovným postupom:

  • Reklamáciu môže kupujúci uplatniť v písomnej podobe a to zaslaním listu alebo elektronicky zaslaním e-mailu na info@omaluj.sk
  • Pri riešení reklamácie sa zvyčajne predávajúci skontaktuje s kupujúcim a dohodne sa na spôsobe riešenia reklamácie (výmena tovaru kus za kus, iný tovar v danej cene, vrátenie peňazí),
  • Ak má tovar vadu, ktorú možno odstrániť, kupujúci má právo aby bola, bezplatne, včas a riadne odstránená. Predávajúci je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť. Kupujúci môže namiesto odstránenia vady požadovať výmenu tovaru, ak tým predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť vady. Predávajúci môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť tovar za bezvadný, ak to kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti
  • Ak má tovar vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa tovar mohol riadne užívať ako tovar bez vady, má kupujúci právo na výmenu tovaru alebo právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva má kupujúci, ak ide síce o odstrániteľné vady, avšak kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád vec riadne užívať
  • Reklamovaný tovar kupujúci odošle (v originálnom obale, zabalený tak, aby nedošlo k poškodeniu tovaru) spolu s kópiou faktúry, popisom závady na adresu: Snov, s.r.o., Karolinum 1092/28, 93041 Kvetoslavov.
  • Predávajúci má lehotu 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie, stanovenú zákonom na preskúmanie oprávnenosti reklamácie a jej uznania alebo neuznania,
  • Kupujúci bude o výsledku reklamácie informovaný bezprostredne po ukončení reklamačného konania, o čom obdrží od predávajúceho potvrdenie o vybavení reklamácie vo forme e-mailu. Akékoľvek svoje nároky vyplývajúce z odstúpenia voči kupujúcemu je predávajúci oprávnený uspokojiť z peňažných prostriedkov zaplatených kupujúcim a vrátiť mu sumu zníženú o svoje nároky.


8. Zásady ochrany osobných údajov

8.1. Osobné údaje kupujúceho, ako dotknutej osoby, prevádzkovateľ spracúva v súlade so zákonom o ochrane OÚ a podľa nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EU) 2016/679 z 27.apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov.

8.2. Podmienky spracúvania osobných údajov prevádzkovateľom sú špecifikované na internetovej stránke www.omaluj.sk v sekcii  Súhlas so spracovaním osobných údajov

9. Alternatívne riešenie sporov

9.1. Prevádzkovateľ v zmysle zákona č. 102/2014 Z. z. a zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov  a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení (ďalej len „zákon o ARS“) informuje kupujúceho-spotrebiteľa, že v prípade, že nie je spokojný so spôsobom, akým predávajúci vybavil jeho reklamáciu, alebo sa kupujúci domnieva, že predávajúci porušil jeho práva, má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu prostredníctvom poštovej adresy alebo emailom info@omaluj.sk ,ak predávajúci odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, kupujúci-spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporu, ktorým sú orgány podľa zákona o ARS a oprávnené právnické osoby zapísané v zozname vedenom Ministerstvom hospodárstva SR. Príslušným subjektom je Slovenská obchodná inšpekcia (www.soi.sk). Návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu môže kupujúci-spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa §12 zákona o ARS.   

9.2. Kupujúci-spotrebiteľ môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu alternatívneho riešenia sporov online (ROS), ktorá je dostupná na webovej stránke http://ec.europa.eu/consumers/odr/

9.3. Alternatívne riešenie sporov môže využiť iba spotrebiteľ – fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, ktorých hodnota neprevyšuje 20,-EUR.

10. Záverečné ustanovenia

10.1. Tieto všeobecné obchodné podmienky nadobúdajú platnosť a účinnosť odo dňa ich poslednej aktualizácie až do doby vydania nových všeobecných obchodných podmienok.

10.2. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo meniť a dopĺňať tieto VOP, aj bez predchádzajúceho upozornenia kupujúceho. Zmeny VOP nadobúdajú účinnosť dňom ich zverejnenia na internetovej stránke predávajúceho www.omaluj.sk. Tieto VOP platia v znení uvedenom na internetovej stránke prevádzkovateľa v deň odoslania elektronickej objednávky kupujúcim, pokiaľ nie je medzi účastníkmi písomne dohodnuté inak.

10.3. Odoslaním elektronickej objednávky kupujúci potvrdzuje, že sa s VOP dôkladne oboznámil, ich obsahu porozumel a akceptuje bez výhrad všetky ustanovenia VOP v znení platnom v deň odoslania objednávky, ako aj platnú výšku ceny objednaného tovaru (vrátane expedičných a dopravných nákladov) uvedenú v cenníku internetového obchodu.

10.4. Právne vzťahy založené kúpnou zmluvou sa budú riadiť ustanoveniami kúpnej zmluvy (t.j. obsahom objednávky a potvrdenia objednávky), ustanoveniami týchto VOP, príslušnými ustanoveniami Občianskeho zákonníka, pričom ustanovenia kúpnej zmluvy majú prednosť pred ustanoveniami týchto VOP a dispozitívnymi ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov, a ustanovenia týchto VOP majú prednosť pred dispozitívnymi ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov.  

10.5. V prípade, že akékoľvek ustanovenie týchto VOP je alebo sa stane neplatným, neúčinným a/alebo nevykonateľným, nie je tým dotknutá platnosť, účinnosť a/alebo vykonateľnosť ostatných ustanovení týchto VOP, pokiaľ to nevylučuje v zmysle príslušných právnych predpisov samotná povaha takého ustanovenia. Strany sa zaväzujú bez zbytočného odkladu po tom, ako zistia, že niektoré z ustanovení kúpnej zmluvy alebo týchto VOP je neplatné, neúčinné a/alebo nevykonateľné, nahradiť dotknuté ustanovenie novým platným ustanovením, ktorého obsah bude v čo najväčšej miere plniť účel pôvodného ustanovenia.

10.6. Právne vzťahy a podmienky tu výslovne neupravené ako aj prípadné spory vzniknuté z nesplnenia týchto podmienok sa riadia príslušnými ustanoveniami Občianskeho zákonníka, Obchodného zákonníka a zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

Tieto Všeobecné obchodné podmienky vstupujú do platnosti dňa 1.7.2024.