FAQ – Často kladené otázky
[/accordion-item]
Aké sú poplatky za doručenie?
Poplatok za doručenie závisí od tvojho výberu doručenia v košíku, tak aj od výšky zrealizovanej objednávky. Ak nakúpiš nad 50€, pošleme ti balíček zadarmo 😉
Ako môžem platiť v eshope?
Za objednávku môžeš zaplatiť dobierkou, kreditnou kartou, cez službu PayPal, alebo bežným bankovým prevodom, podľa toho ako ti to najviac vyhovuje
Ako dlho trvá doručenie?
Tovar ti doručíme do troch až desiatich pracovných dní. Vo výnimočných prípadoch sa doba dodania môže vyšplhať aj na 30dní. O predĺžení dodania, ťa ale hneď informujeme 😉
Aký bezpečný je nákup? Sú moje údaje v bezpečí?
Eshop máme postavený na najsilnejšom certifikáte takže sa k nám nikto nedostane. Našich zákazníkov sme ochotní brániť zubami nechtami a ich dáta sú u nás maximálne v bezpečí
Čo sa stane po objednávke?
Po objednávke od nás dostaneš potvrdzujúci mail o jej prijatí. Po jej spracovaní a vybavení dostaneš ďalší mail s informáciou o pripravení pre doručenie a po prevzatí balíčka dopravnou službou dostaneš od nej email s termínom dodania. A potom už len počkať kým tovar príde k tebe.
Dostanem faktúru za moju objednávku?
Samozrejme, ku každej spracovanej objednávke do emailu pribaľujeme faktúru, ktorá slúži aj ako dodací list.